Tabung Belajar

Pengikut

Selasa, 3 April 2012

aKu SuKa pAnTuN

Aku suka pantun walaupun ak bukan
pandai sangat nak berpantun pun 
aku terpandang pantun yang menarik didengar..
bagi aku la..org laen aku xtao.
jom see that pantun..heheh
eh pic ni xde kena mengena ngan pantun..uhuk7x..
pengaruh korea (kak yati la punya pasal ni)..hehehe


Pulau Pandan So Far Ke Tengah,
Gunung Daik Bercabang Triple,
Benda Mungkar Together Kita Cegah,
Dosa Maksiat Jangan Ambil Simple.


Buah Cempedak Outside The Pagar,
Take The Galah Tolong Jolokkan,
Larangan Agama Dont Dilanggar,
Pesan Ulamak Dont Di Momokkan.

Two Three Kucing Berlari,
Mana Nak Sama The Kucing Belang,
Make Sure Istighfar Setiap Hari.

p/s: credit n debit for u diana farlinda 
(copy paste dr diana yerr.. for langsuir jgn perasaan ak copy paste hang sorang je)...
uhuk7x..
jom layan pantun laen lak.. copy paste jugak..

ni pantun khas tuk fb punyer yerr

ini pantun hali laya....yerr
~pantun dari me....~
2 rangkap je..hehehe..

HaRuM wAnGi canTiK BeRsErI..
HarI sEmaLaM aKu mAkaN "KaRi"..
 ~ ambik ko.. kan dah sakit perut~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan