Tabung Belajar

Pengikut

Jumaat, 7 Jun 2013

Redha itu penting...



Redha itu penting
Salah satu perkara yang membuat aku nak pengsan bila laptop tetiba rosak (takda la pengsan pun, terkejut jugak..hehehe). bila sesuatu benda yang kita beli dengan titik peluh usaha kita sendiri mestilah kita sedih….
tapi agak mentensionkan jugak..huhuhu .. dalam keadaan kerja masih banyak dan aku masih perlu akan khidmatnya tetiba  ia rosak dan tak boleh guna lagi. Mula2 aku rasa sedih jugak, bukan murah dan bukan mahal juga. Hehehe
Hatiku luluh.. haha tapi takpe aku redha… semuanya sudah ditakdirkan. Walaupun agak kekok dan sukar akan ketiadaannya, namun aku berusaha mencari altenatif lain. Namun di hati tetap sedih dan berharap ia pulih seperti sedia kala. Yang penting kena ingat “setiap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya” , itu pesanan untuk diri aku sendiri. 

p/s: 5.00pm at lab..hahaha …

Tiada ulasan:

Catat Ulasan