Tabung Belajar

Pengikut

Selasa, 8 Oktober 2013

Sidang Akhbar Tergempar Aeril Zafrel dan Wawa Zainal


Kisah pernikahan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal pantas menjadi topik hangat setelah didedahkan oleh sebuah akhbar namun sehingga saat ini semuanya masih menjadi persoalan.

Di lokasi pengambaran telefilem Cinta Mat Semperit yang akan ditayangkan di TV3 pada Aidiladha nanti, Aeril Zafrel tenang berhadapan soalan berkaitan isu ini dan beliau ditemani oleh peguam Zulhasmi Zakaria.

Namun, masih tiada jawapan sahih dari mulut Aeril Zafrel kerana beliau bercadang melakukan satu sidang media khas bersama Wawa Zainal untuk menjawab segala persoalan pada Jumaat ini.


“Saya tidak boleh komen buat masa ini dan akan membuat sidang media khas pada Jumaat ini bersama Wawa. Dan segala persoalan akan dijelaskan pada masa itu, tetapi bukan sekarang — sidang media dibuat supaya sebarang kenyataan tidak bercanggah,” ujarnya.

Pihak Aeril Zafrel percaya yang ada pihak mahu mengenakan mereka dan khidmat peguam di perlukan untuk berhadapan dengan isu ini selain berkata sidang media pada Jumaat ini akan dirakam untuk memudahkan siasatan kelak.

p/s: kredit to  http://myartis.my

7 ulasan:

  1. kawen salah, tak kawen lg la salah...ape la dunia ni..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi... yer btul tu... sian dia ..hihi

      Padam
  2. macam-macam, siap bersidang akhbar bagi..
    mama singah sini dan follow sekali

    BalasPadam
  3. haiyooo,,, ni la nasib jd artis, semua org nk ambik peduli, bio je la hidup dorang,,,huhu

    BalasPadam
  4. klu setakat isu nikah ni masih ok lagi rasanya . sbb perkara baik kan !

    BalasPadam
  5. Selamat malam sis zara :)

    Dunia selebritis memang penuh dengan topik dan bahasan yang menarik ya..
    Salam :)

    BalasPadam
  6. betul tu vee... depa nk nikah , dah nikah ke... tu semua perkara baik


    budi... dah nama selebriti..

    BalasPadam