Tabung Belajar

Pengikut

Sabtu, 2 Jun 2012

KeNaPA???


Kenapa taknak Tanya sendiri kenapa mesti suruh orang tanyakan…


kenapa tanya soalan yang sama...

apa yang awak mahu dari saya...

jangan lukai hati saya lagi...

nyatakan apa yang ada dihati awak...
jangan buat saya begini...

"disana hanya menanti.. disini tetap menunggu"


kalau sayangkan dia pergilah dekat dia...

jangan ganggu perasaan saya lagi...

jangan lukakan hati saya...

jangan lukakan hati dia...

dia sahabat baik saya...

saya redha...

sahabat... tidakkah anda tahu...

yer anda tidak tahu kebenaran itu...

biarlah ia menjadi rahsia...

supaya anda bahagia... 

"kerana cintakan saudara... sahabat menafkahkan jiwa"


semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat...

seandainya anda mengetahui...

harap persahabatan ini akan terus kekal...

jangan sedih akan apa yang telah berlaku...

terimalah seadanya...

Redha...

Ya Allah

sesungguhnya aku redha...




eh ape plak pic ni..huhuh... cj7




Tiada ulasan:

Catat Ulasan