Tabung Belajar

Pengikut

Jumaat, 7 Disember 2012

SeLaMaT uLaNg tAhUn



 



nak kek special dari en. GooGle



To my beloved friend …
Nurul Fatihah binti Mohamad Hussin
selamat hari lahir yang ke-22
semoga sentiasa diberkati oleh Allah SWT.
Sedar or tak sedar hang dah mencapai umur yang ke-22
Manakala aku pula ...rahsia.


Pasti sudah banyak pengalaman
Dan
Peristiwa yang kita lalui sepanjang perjalanan hidup kita.
Semoga sentiasa dimurahkan rezeki hendaknya,
Semoga mendapat jodoh yang baik,
Semoga sukses selalu…





Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
akhlak yang terpuji, 
pekerti yang mulia,
umur yang bermanafaat,
rezeki yang halal,
ilmu yang berguna,
jodoh yang membahagiakan,
hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.









2 ulasan:

  1. terima kasih.. terharu.. aku bersyukur masih diberi peluang untuk terus bernafas melangkah penuh rendah hati sebagai hambaNya, semoga aku tidak lalai dan rapuh dalam mensyukuri segala nikmat pemberianNya.. aku bersyukur dikurniakan fmly dan sagabat2 yang sentiasa ade utk aku. terima kasih utk segalanya.. maafkan aku jika aku gagal jadi sahabat yang terbaik utk semua.. aku cuba ape yg termampu.. thanks a lot.. salam sayang~durrahfatihah

    BalasPadam