Tabung Belajar

Pengikut

Selasa, 16 April 2013

tak cam

Tak cam
Cuti sem 5 lepas balik dari baksis aku terus pi KL…
Cuti2 malaysia je..
Macam biasa bertemu dengan adik beradik ( kakak, abang ipaq, abang, dan adik) dan anak2 buah.
Kemana sahaja aku pergi aku akan bawa kamera.. hobi masa lapang dan masa bizi aku adalah tangkap gambar..huhuh
Macam biasa aku tangkap lah gambaq anak2 buah aku ni.. huhuhu
Tapi diorang ni xsuka pandang kamera kecuali kalau aku pandai buat depa tertarik.. apa dia itu adalah rahsia adalah taktinyer..hehe… budak2 ni senang je nak umpan..har.har.har



\\\\\\\
Beberapa hari kemudian aku tunjuk la pic anak saudara aku yang lelaki ni (zakwan ) dekat kakak aku a.k.a umi budak tu…
Pastu boleh plak umi dia cakap tu gambar damia a.k.a anak perempuan dia yang pakai baju abang dia zakwan tu..
Camna la seorang ibu “tak cam” rupa anak dia.. ye la gambar tu sebenaqnya kabur sikit..hehehee…

Posing yang paling kiut punyer dari zakwan… 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan