Tabung Belajar

Pengikut

Rabu, 11 September 2013

Cinta pertama atau terakhir




Cinta pertama atau terakhir

Menjadi cinta pertama kepada seseorang adalah suatu yang hebat tetapi menjadi cinta yang terakhir adalah jauh lebih sempurna..
Hidup ini penuh dengan cabaran dan dugaan dan dalam mencapai sebuah kehidupan yang bahagia pasti ada pahit dan manis kita lalui.

Cinta pertama!!!!
Hmmm boleh dikatakan semua orang inginkan cinta pertama untuk dirinya tapi pastikah cinta pertama itu adalah cinta sejati..
Bagi aku cinta pertama tak penting kerana semua orang boeh mendapat cinta pertama tapi dia belum pasti mendapat cinta terakhir.

Aku pernah jumpa orang yang “frust” dengan cinta..
Pelbagai cerita yang pernah aku dengar…
Sehinggakan ada juga cinta terlarang..
Xpaham aku … yang halal xnak kejar..
Pastu frust banyak kali sebab cinta tu..
Cinta yang terlarang tidak akan kekal untuk selamanya kawanku..
Carilah yang halal dan itu adalah terbaik untukmu…
akan aku doakan yang terbaik untukmu sahabat..
Ahak membebel pulak kita…

… last2 lagi elok kalau cinta selepas kahwin..

"Jika saya teringatkan awak, cepat-cepat saya ISTIGHFAR...

Agar DIA tahu saya tetap mengingati-NYA walaupun saya ada awak..."



p/s: yang pertama tidak semestinya yang terakhir ...macam lagu 90-an
“engkau yang pertama tiada akhirnya, Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya”



Tiada ulasan:

Catat Ulasan