Assalammualaikum :)
*ada penambahan hadiah
Giveaway ini ditaja oleh :
MK SYAHIR| Jannahameer| Dreamsister | Mia Liana | Nana Ameer| emerald Outlet| Official Queen Typo
| Huda Hassan| Fatin Diana| Adam Faiz | Nur Be'lla | aRe ena|Panda Kpop SHop|
De'Apple | Ah K-shop (arina) | Jasple Boutique| Aku vs Dia | Engku Muzahadin |My Bawal Project |Back to basic |Ummi Farhana | Nur Farhana| Farah Wahidah(LUHAN)| LILLY LOLLY| The Great Little Summer Crafs| OKI STORE|Eymasu and world craft
dan banyak lagi , jadi hadiah nyer mesti gempak2 dan banyak hadiah menunggu tuannya!
APA LAGI ?? MARI LAH KLICK GAMBAR UNTUK JOIN :)
| Huda Hassan| Fatin Diana| Adam Faiz | Nur Be'lla | aRe ena|Panda Kpop SHop|
De'Apple | Ah K-shop (arina) | Jasple Boutique| Aku vs Dia | Engku Muzahadin |My Bawal Project |Back to basic |Ummi Farhana | Nur Farhana| Farah Wahidah(LUHAN)| LILLY LOLLY| The Great Little Summer Crafs| OKI STORE|Eymasu and world craft
dan banyak lagi , jadi hadiah nyer mesti gempak2 dan banyak hadiah menunggu tuannya!
APA LAGI ?? MARI LAH KLICK GAMBAR UNTUK JOIN :)
DAN SEMUA PESERTA DAPAT VOUCHER 10% dr JASPLE BOUTIQUE !
Tarikh mula : 31 OKTOBER 2013 - 4 DISEMBER 2013
Senarai hadiah
Apa yang
menarik tentang blog Nana Ameer?
Mula dari
nama blog – hehehe.. nama Nana Ameer ni macam familiar je rasa.
Rasa macam
nak sebut Diana Amir je..hehehehe hamper sama kan.kan.kan.
Kalau mengikut
pengamatan Nana Ameer ni suka warna pink sebab tu la blognya kebanyakan warna
pink. warnanya nice dan sedap mata memandang.
Motto blog
Nana Ameer ni ceq suka dengaq “cerita ku bukan cerita mu”. Hehehe betulah tu
blog kita kita punya cerita la kan. Yang menariknya kat blog cik nana ni ada
letak facebook, twitter n page… senang kalau ada rakan-rakan blogger nak
contact kan. Tak lupa juga yang paling utama, ceq suka kalau ada chatbox…
hehehe senang.. kt blog cik nana ni pun ada. Tak terlalu padat dengan iklan. Tu
yang ceq paling suka.
