Tabung Belajar

Pengikut

Memaparkan catatan dengan label 20/12. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 20/12. Papar semua catatan

Ahad, 3 November 2013

NANA AMEER'S FIRST GIVEAWAY

Assalammualaikum :)
*ada penambahan hadiah

Giveaway ini ditaja oleh : 


DAN SEMUA PESERTA DAPAT VOUCHER 10% dr JASPLE BOUTIQUE !

Tarikh mula : 31 OKTOBER 2013 - 4 DISEMBER 2013
Senarai hadiah 


Apa yang menarik tentang blog Nana Ameer?
Mula dari nama blog – hehehe.. nama Nana Ameer ni macam familiar je rasa.
Rasa macam nak sebut Diana Amir je..hehehehe hamper sama kan.kan.kan.
Kalau mengikut pengamatan Nana Ameer ni suka warna pink sebab tu la blognya kebanyakan warna pink. warnanya nice dan sedap mata memandang.

Motto blog Nana Ameer ni ceq suka dengaq “cerita ku bukan cerita mu”. Hehehe betulah tu blog kita kita punya cerita la kan. Yang menariknya kat blog cik nana ni ada letak facebook, twitter n page… senang kalau ada rakan-rakan blogger nak contact kan. Tak lupa juga yang paling utama, ceq suka kalau ada chatbox… hehehe senang.. kt blog cik nana ni pun ada. Tak terlalu padat dengan iklan. Tu yang ceq paling suka.