Tabung Belajar

Pengikut

Jumaat, 10 Februari 2012

ReSuLt pUnyA PaSaL

Assalamualaikum w.b.k

cerita pasal result sekarang ni musim result keluar ..hahaha.. macam-,macam karenah dan macam-macam perangai aku tengok depa-depa semua... semua pakat post kt fb masing masing..
seminggu sebelum result keluar pakat dok post macam2 ..
antara yang aku baca 
~ nebes result nk keluar minggu depan...
hahaha.. ada yang duk menghitung ari
~ 2minggu lagi result nak keluar..


dan macam2 lagi..tapi semua mengharap akan dapat result yang lulus cemerlang...AMIN...
bila tiba waktu nak chek result..semua pakat mengeluh portal jem roti xde ke.hehehe..
semua pakat duk bengang..macam2 depa post..
antara yang sempat aku baca..
~portal merajuk 
~portal tolak pinangan
~tension tahap gaban






hehehe... sabar la dik non depa semua dok pakat ngorat portal... hahaha.. yang sabar semestinyer dapat date ngan portal.. yang xsabar tu kalau nasib baik dapat la.. kalau xbernasib baik ditolak mentah2 oleh portal.. hehehe



yang lepas bukak portal plak senyum lebar je...  syukur Alhamdulillah.. tahniah kat depa ..
nampaknyer result depa baik2 belaka...
dan aku sendiri pulak syukur Alhamdulillah atas apa yang diberikan.. andai itu takdirku aku terima dengan redha... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan