Tabung Belajar

Pengikut

Rabu, 16 Januari 2013

aPa DosAkU.. Hahahaha


Aku terkenaaaaaaa!!!!!!


maaf gambar terpaksa begini yer sbb ak xsuka letak pic sendiri..huhuhu


patutlah rasa lain macam diorang semua ni...

 first sekali mijan ,call dia dan tanya dia kat mana...
dia cakap pi EON teman wani jumpa kawan dan dia dalam bas ok ak percaya..

tapi aku mula ragu2 bila dari petang pi EON tp xbalik2 sampai kul 10 malam.. syak wasangka disitu.. 
aku mula tak sedap hati...
macam something je nak berlaku... 
dalam perjalanan ak nak pi hantar buku "psikologi" aku bertembung dengan yana, wani n mijan...
aku nampak diorang sorok something kat blakang...
ok.. aku syak lagi..
lagi aku xsedap hati... 

oleh kerana rasa ketidaksedapan hati ni.. 

aku memilih untuk tidak mahu balik ke bilik dan lepak kat dataran mawar selepas hantar buku...
 sedang lepaking2...
sorang2 tengah2 malam pulak tu... 
tp xpe ade je budak dok lepak n study kat situ...
aku ternampak yana.. 
ak tegurlah nak pi mana.. 
dia cakap nak pi bilik silah.. 
ok aku percaya...

lepas je yana hilang dari pandangan..
sejuk pulak dok kat luaq .. 
aku cari tempat lain nk lepak.. 
lalu kat pantri nampak geng2 tengah study statgun...

so... ak pilih untuk lepak dengan diorang...

aku takmo balik bilik sebab takut jadi pape nanti..hahaha
syak wasangka disitu...
mase lepak ngan geng2 tu ak dapat mesej wani ajak teman pi ap4 bilik silah.. katanya dia nak ambik tips exam "OSH"..
Aku bab2 pelajaran ni aku "lughuih"(lurus) sikit...
so kerna kesian kan minah ni.. 
maka aku temankanlah..

aku syak something kat situ... hahahaha

minah ni lalu ko padang dataran mawar...
biasanya dia akan lalu kot jalan sbb bilik silah kat portion A tp dia lalu padang macam nak pi portion b... syak lagi... tapi hati aku jujur xda la aku pikir lain.. aku just fikir sal tips je.. kt pondok tu tetiba wani berhenti.. buat2 tengok beg... katanyer tetinggal buku n pen... 
aku cakap la kat dia.... silah kan ade.. xkan lah dia xleh pinjamkan kan...


tetiba aku ternampak cahaya dibelakang pondok tu.. depa baru nk cakap happy birth.....
 aku dah larikan diri...hahahaha...

tula sapa suh hangpa kejutkan aku... 
aku lari la.. penat tao lari.. 
tp xjauh pun aku naik tangga kt portion c paras 2 aku turun kt tangga portion d.. 
pastu boleh pulak aku buat2 jalan selamba n duduk kt bangku kerusi kat tepi dataran mawar tu.. 

diorang dok kalut nk cari aku...
hah padam muka hangpa... 
tula suka sangat kejutkan aku kan..
tapi aku ni jenis kesian kat orang xde la ak nyorok lama2.. 
ak tegur la depa smbil duduk bermain handphone kat bangku tu...
aku tnya depa cari sapa? 
aku dok kat situ je...last2 aku pi jugak kat depa..
yelah penat plan nak kenakan aku kan..



p/s: ok aku tak pandai nak tulis entri Y_Y


Tiada ulasan:

Catat Ulasan