Tabung Belajar

Pengikut

Sabtu, 3 Ogos 2013

RaMaDhAn yAnG MeNgHiLaNg

Assalamualaikum wbk. 



Syukur ke hadrat Ilahi kita semua sudah hampi sampai ke penghujung bulan Ramadhan  yang mulia. Namun kepergian Ramadhan member satu impak kepada kita. Sedih kerana Ramadhan kali ini bakal berakhir dan gembira menyambut Syawal ini. Semoga kita semua berkesempatan untuk menyambut Ramadhan yang akan dating.

               Rebutlah peluang Ramadhan Ini dengan beribadat dan 10 Ramadhan yan terakhir tidak kita lepaskan untuk mencari malam Lailatur Qadar. Semoga kita peroleh kesempatan untuk itu.


                   Buat Ibu bapa yang dikasihi, anakanda memohon keampunan atas salah dan silap selama dilahirkan sehingga kini, dari hujung kaki hingga hujung rambut. Semoga hidup kita semua diberkati dan dirahmati oleh Allah SWT.

                  Buat keluarga dan adik beradik, ku pohon ampun maaf andai ada salah dan silap.
Buat guru-guru dan Pensyarah yang dikasihi, ampun maaf dipinta, halalkan segala ilmu yang dicurah. Insya ALLAH akan ku maafkan segala ilmu yang diperoleh andai berkesempatan.

                Buat sahabat yang dikasihi, (maaf yer umum yer.. taknak sebut nama sebab banyak sangat. Hehehehe) . Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak dan selamat hari haya maaf zahir. Semoga ukhwah antara kita semua dapat diper’eratkan lagi… mohon maaf andai ada salah dan silap.


P/S: Semoga kita semua sentiasa diberkati dan dirahmati oleh Allah SWT. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan