Tabung Belajar

Pengikut

Ahad, 13 Oktober 2013

Aeril Zafrel Sedih Dituduh Punya Anak Luar Nikah






Aeril Zafrel Sedih Dituduh Punya Anak Luar Nikah - PADA awalnya, sidang media khas Aeril Zafrel dan Wawa Zainal yang diadakan restoran Western 114 di Neo Damansara, petang semalam bermula dalam suasana tenang.

Meskipun pasangan kontroversi ini membiarkan pihak media menunggu mereka 1 jam lewat dari masa yang dijanjikan, namun pihak media masih boleh bersabar dan memahami keadaan mereka – terperangkap dalam kesesakan lalulintas, katanya.

Namun pertengahannya perjalanan majlis yang dipenuhi pihak media itu menjadi agak tegang apabila Aeril yang sejak dari awal banyak berkias dalam memberikan setiap jawapan sehingga sikapnya itu ditegur oleh para wartawan. Manakan pihak media tidak berang, sudahlah majlis bermula lambat, Aeril pula masih lagi seperti mahu memutar belitkan jawapan dengan ‘hujah-hujahnya’.

Padahal dia boleh saja berterus terang untuk menjimatkan masa pihak media.
Begitu pun, dalam pada dia berbalas hujahnya dengan pihak media, Aeril meluahkan rasa kesal kerana tidak mendedahkan status mereka lebih awal. Aeril juga turut mempersoalkan tujuan media membongkar hal perkahwinan mereka.

“Ya saya menyesal kerana tidak mendedahkan status perhubungan ini lebih awal dan pada masa sama tertanya-tanya apakah tujuan wartawan itu mendedahkan hal kami? Mengaku atau tidak, itu hak kami untuk memberitahu.

“Saya sedih apabila banyak tohmahan dilemparkan kononnya anak saya tidak sah taraf. Apabila tengok anak sedang tidur, saya menangis sedih kerana anak itu dianggap anak haram. Saya tak kisah diri ini dihina, tetapi disebabkan pihak itu mendedahkan anak saya tanpa kebenaran, buatkan saya sedih”, katanya.

Dalam pada Aeril cuba menyalahkan pihak media, kami puji sikap Wawa yang nampak lebih bijak dan matang daripada suaminya bertidak memohon maaf kepada pihak media kerana tidak mahu keaadan menjadi tegang.

“Macam ini, kami meminta maaf kepada semua kerana penafian ini. Apa yang dilakukan semuanya bersebab”, kata Wawa. – mDigest


p/s: sumber : http://www.maklumat.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan