Tabung Belajar

Pengikut

Jumaat, 11 Oktober 2013

PaNaS hAtI



lawak katak pisang..huhuhu



. 1. Soalan: Haloo, may i speak to bedah please?
. Jawapan: Maap. Sini bukan balai polis.

. 2. Soalan: Haloo, siapa disana?
. Jawapan: Ntah. Saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

. 3. Soalan: Haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
. Jawapan: Nak cakap cakap je ler. Buat ape tanye saya.

. 4. Soalan: Haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
. Jawapan: Maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.


minat dia ni...suara dia best.. hahaha..takde kena mengena 

. 5. Soalan: Haloo, mak ade rumah?
. Jawapan: Mak takde rumah. Bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

. 7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
. Jawapan: Maap. Nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

. 8. Soalan: Haloo, tolong panggilkan samad. Saya nak bercakap dengannye.
. Jawapan: Sila panggil sendiri. Saya sibuk. Maap

. 9. Soalan: halloo... ...
. Jawapan: Haloo. Pusat sakit mental di sini. Anda ingin mendaftar?

. 10. Soalan: Haloo, saya nak tumpang bertanya...
. Jawapan: Maap. Ini bukan kaunter pertanyaan.


sepadan.. 

. 11. Soalan: Haloo, betul ke ini nombor 3234412?
. Jawapan: Sila dail sekali lagi. Kalau saya masih menjawab betul le tu.

. 12. Soalan: assalammualaikum...
. Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan