Tabung Belajar

Pengikut

Ahad, 17 November 2013

Beberapa Hari Di SinTok


Al-Hamdulillah urusan aku di UUM, Sintok sudah hampir selesai. Sudah beberapa hari aku bertapa kat UUM ni. Banyak kenangan-banyak memory aku di sini. Kisah suka-duka, pahit (lepe), manis (leting), masin (perat), masam (purit) semua menjadi kenangan yang sentiasa terpahat di hati ini….. ( mood sedih la pulak)


Urusan praktikum semua sudah selesai, harap dapat markah yang cemerlang nanti. Assignment terakhir (report praktikum)  sudah di serahkan pagi tadi 9.30 17/11/2013. Debaran menanti result praktikum pulak. To Dr. my penyelia report  thanks a lot dan juga kepada semua lecture2 HR di UUM serta lect yang pernah mengajar aku dulu.

Esok 18/11 In Sya Allah , aku akan berangkat pula ke KL. Aku memang suka pi jalan2..hehehe… sebab tu la aku suka sangat join Baksis every sem aku kat uum dulu. First baksis aku ke Seberang Takir, Terengganu (dapat ibu angkat) masa tu Second sem sem 3 aku xjoin hehehe… sem 4 aku pi baksis kat perak, dekat rumah pondok di mana orang2 tua belajar agama ( dapat opah angkat), sem ke 5 juga ke perak, aktiviti yang paling aku suka adalah aktiviti kat Gua Tempurung. ( bayangkan 5 jam menjelajah gua tempurung dengan perjalanan yang penuh mencabar.

To all my friends.. thanks sudi berkawan dengan aku ni. Thanks kerana sudi terima aku sebagai kawan hangpa ( aku hanya insane yang lemah) hehehhe… aku hanya insan biasa, banyak kekurangan. Jika sepanjang persahabatan kita ada salah dan silap, ku pohon ampun dan maaf. Semoga persahabatan kita kekal utuh dunia dan akhirat.



4 ulasan:

  1. selamat berjalan - jalan . seronok ah , cuti sekolah lagi . agak happening klu gi kl nih ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. trima kasih , jalan2 memang sronok hehhehe tp poket kena penuh la...hehhee

      Padam
  2. assalam...joooom ramai2 join segmen ni... sempena cuti sekolah...
    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2013/11/segmen-blogwalking-cuti-sekolah-bersama.html

    BalasPadam
  3. Macam best je. Lawa tempat ni. =)

    BalasPadam