Tabung Belajar

Pengikut

Jumaat, 8 November 2013

DeSIGN facebook SENDIRI!!! mACAM mana?

Design your Facebook with lots of backgrounds, colors and fonts! (speaking pulak aku ni.hehehe).
Kepada sesiapa yang nak design facebook jadi lawa, kiut, menarik ikut kita punya kegemaran hah ni la nak kongsi sikit… Mungkin ada dikalangan anda dah tahu pasal hal ni tapi tak apa, just nak share kepada yang belum tahu!!! Nak tahu!!! Dan yang nak design facebook.. hehehe .
camni la hasilnya selepas di design..hehehe
sorry rika n cik sally, yoong ceq punyaa..hehee

 Aku ni macam promote nak jual barang pulak…. Buat aku teringat kat makcik kat UUM dulu… hahaha
Every petang ada la makcik ni jual barang dari bilik ke bilik… Semestinya student yang takmo turun pi beli makan  tu akan beli terutamanya yang duk tingkat 3, 4 dan 5. Aku ni rajin sikit daripada depa2 ni.. rajin turun pi café walaupun duk tingkat 4. Hahaha. Alkisahnya makcik ni jual apa???? 
Sebenarnya makcik tu jual 2 benda je.. hahaha pelik jugak aku. Nak tahu apa?Makcik tu akan ketuk pintu dan cakap “Nasi lemak, karipap dik” . ( hahaha macam hantu makcik karipap pulak”)

Hahaha… tersasar dijalan yang lurus pulak… nak cerita pasal design FB pi kona ke makcik karipap pasai pa.

So, kepada kawan yang nak design FB kasi lawa boleh la ke web ni DESIGN FB yer dan ikut la segala arahan yang diberi… mudah dan simple ( macam sama je maksudnya) hehehe. Acu cuba try test ...
p/s; tapi awas yer.. ceq tak tao camne nak kembalikan kepada yang asal fb tu..hahaha

4 ulasan: